Kort skoldag

2010-06-08 | 16:43:31
Idag slutade vi redan 12:15 , fett soft! :) , Och vi hade typ inga lektioner heller. För på första , så städade vi lådor o sånt ! 8) , Och på andra lektionen kollade vi på film ! ;d , Kommer inte riktigt ihåg vad den hette , haha , men typ "Familj på väg" , eller nått ! xd
Missade massa i mitten , var tvungen att fixa min film , (alla 6:or ska filma och berätta om sig själva typ. :b) , så vet inte riktigt va som hände. x) , Men det jag såg va väl okej ! ;d

Efter skolan åkte jag och mamma upp till Inter Sport , för att köpa nya fotbollsskor! , För som jag skrev i ett tidigare inlägg , så är mina gammla trasiga ! :(
Men dom nya verkar jättebra. :) , Fett sköna ! ;d



Sen åkte vi och köpte lite att äta tills imorn , (vi ska till Siggetorp hela dagen med skolan.. 8'd) , och sen åkte vi till Trolldal , för att fixa igenridnings tid. ^^
Pussade lite på Max också, ;* <3

När vi kom hem , satte jag mig och moffade pizza framför "Will & Grace" , och nu sitter jag här ! 8)
Ska nog sätta igång Photoshop eller nått tror jag ! ;) , Har inte så mycket annat för mig , så aah .. x)
SES!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback