Frissören

2010-06-02 | 16:53:51
Hejsan alla glada !
Nu kan man verkligen snacka om sommarväder ! :'D , <3 Så jäkla härligt asså , stekhett och massa soool ! (a' <3
V I   Ä L S K A R ' T ! , <3

Men aah , skolan har väl vart som den brukar va på onsdagar. Sista språkvalet för terminen! , Efter det matte och sen hade vi idrott. Körde 9-kons brännboll. Haha , mitt lag vann med 130-72 ! 8) , Dagens lunch betsog av pizza-sallad för min del , hehe ..
Sen på engelskan , kollade vi på sista delen av "Goal" , och jaa , det slutade ju lyckligt till slut ... ;)

Efter skolan , åkte jag till Nina o klippte mig ! :)
Blev inte så mycket skillnad , men så här ser det ut iaf !



Fejset blev failat , så aah ! ;d
Sen åkte vi till Inter Sport för att köpa nya fotbolls skor. Som ni vet , så är ju mina gammla trasiga ! :(
Vi hittade ett par , som både såg bra ut , och va sköna ! ;d , Men när jag kom hem o provade o gå runt ett tag , så glappade dom.. Så aah , vi får leta efter nya .. x)
Får köra med mina vanliga idag istället , <3 Får väl tejpa dom eller nått ! ;)

För som sagt är det träning ikväll , så ska bara käka nu , o sen bär det av till Backavallen ! :)
Så aah , vi ses ! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback