Friidrotts dag!

2010-06-04 | 13:57:38
Sheena allihopa !
Vilket super väder idag va ! ;) , Soligt och lite blåsigt , och inte alls för varmt ! 8)

Och jaa , rubriken talar , idag har vi haft friidrotts dag på Backavallen ! , Det va väl kul ! :)
Vann guld i längdhopp , 400m och "Kast med liten boll" ! :b , ^^
Och silver i stillastående längdhopp och 60m ! ;)

Dom coolaste schteeekarna var ju iaf vi ! 8'D
Och jag , jag vet att jag är super cool , med gräs i näsan ! 8)


Schteeekta Dampbananer ! ;o , 8'D <3


Så aah , dagen har vart kul ! :)

Och ikväll blire match också , mot Dunkers IF ! , Haha , kommer va helt slut , efter att ha sprungit hela dagen ! x) , Men det kommer nog gå bra ändå ! ;d
HEJA DFK ! :D

Nu blev jag så grymt sugen på is glass , så ska nog gå ner o ta mig en ! ;)
Schteekiga hälsningar från en ännu schteekigare Esmeralda Edenberg ! 8'D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback