Friends & Match

2010-06-28 | 21:28:16
Men shoo ! :D
Passar på att blogga lite , medans det ändå är halvtid i matchen mellan Brasilien-Chile ! :d , Brasilien leder just nu med 2-0 , riktigt snygga mål ! :o , ;) <3

Btw , så ringde Maja idag , o frågade om vi kunde va. Så hon kom hit , och då satte vi oss o prata om lite allt möjligt. ;d
Ringde Belli , Geena & Ebba också , så dom kom hit dom mä ! ;d Vi bestämde oss för att baka chocolate chip cookies ! 8) , Fett goda dom blev , men vääääldigt big mama ! (a)
Och jag är ju så grym på att , höhö , *host* , grovhacka ! 8) , xd <3
Sen spelade vi kort. Haha , fett kul ! ;d <3
Dom drog hem vid halv fem , för då skulle jag äta. Käkade framför matchen mellan Holland-Slovakien. ;) ,

Hann inte kolla klart på hela , för va tvungen att cykla ner till Backavallen , match mot Hällbybrun vettni ! ;)
Det va hur varmt som helst ! :o , Men vi spelade as bra! Vi hade så snyggt spel , och vi ägde verkligen matchen vissa stunder ! ;) , Sen har ju dom en , kanske två riktigt duktiga , som lixom typ bygger deras lag. Vi kämpade på as bra , och tillslut blev det 2-2 , med Lovisa & Ebba som målskyttar för våran del ! :) <3
Jätterolig match att spela , bra jobbat alla ! :D , <3

Har säkert laddat upp den här massa gånger , men bara för att jag älskar DFK , och för att jag längtar till Finspång så otroligt mycket , så får ni stå ut med den ändå ! ;* <3


Ska väl ner o kolla på andra halvlek , så;
VI HÖRS ! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback