Fredag , 18 juni

2010-06-18 | 21:23:09
Har inte hänt så mycket idag. Vaknade 10 imorse (väldigt sent för att va mig , hehe ! 8d) , så det blev pizza till frukost , eller lunch kanske man ska säga ? ;d

Som jag skrev i förra inlägget , så avlivades Leo idag... Så har vart lite depp hela dagen...
Saknar dig Leo , <3

Men har typ bara softat resten av dagen , och vart i stallet och ridit. :) , Kändes bara lite sorgligt att va där...
Men jag har ju alltid Max , världens bästa häst , som göra livet mycket ljusare , som alltid finns där för en ! , <3
ÄLSKAR DIG , MIN FINASTE ÄLSKLING ! , <3
Fick rida honom dag också , på sista lektionen för terminen. :) , Vi körde nån Handy Horse-bana. Det va kul , :d
Max tyckte det va lite läskigt bara , och ville inte va själv på banan , hehe ! (a' Och så va han rädd för apploderna , lille söta då ! <3 , Han är bäst ändå ! :*

Nu ska jag ner o kolla på andra halvlek av VM matchen mellan England-Algeriet , och just nu står det 0-0 ! :)
HA DET BRA !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback