Fanny Holm

2010-06-29 | 20:02:14
Som sagt , så har dagen spenderats med Fanny. :)
Det började med att hon kom till mig runt 11 , och då cyklade vi ner till Duve o badade ! ;d , Det va ganska kallt i vattnet , men när man vart i ett tag , så vart det skönt ! (y)
Gjorde inte så mycket speciellt där nere , badade , schteekte lite o sånt , haha ! ;)
Fanny skulle åka o kolla på ny mobil åt henne , så då kom hennes pappa o hämtade henne. Jag cyklade hem då också , så då fick jag hjälpa mamma att rensa hela häcken med ogräs ! -.-' , (y)
Fanny kom tillbaka hem till mig sen när hon va klar. :) Så då åkte vi ner till Sportmagasinet , där vi hört att det va halva priset på allt ! :d , Det va ganska urplockat , och fanns nästan inget i min storlek , men hittade iaf en Messi tröja ! :* <3
Gick till Åhléns sen , och köpte DFK armband ! 8'D , <3 , Haha närå , men det va i samma färger iaf ! ;d
När vi kom hem sen , så gjorde vi lite allt möjligt , lekte med voffen , spelade kort , körde badminton , vi äääääger på badminton ! 8'D

Så nu har hon precis åkt hem... ;d

Fanny ! , <3


Nu ska jag snart kolla på Spanien-Portugal ! :D , Åttondelsfinal vettni , så det är bara vinna eller försvinna... ;o
Så , HEJA SPANIEN !!!! :'D , <3 , Och heja Torres ! (a) , <3
Freijaaaah ! ♥

sv;

ja, tack för tipset esse ! ;o

har faktiskt inte tänkt på det .. dricker inte så mkt vatten nu på sommaren, glömmer lixom bort det helt, haha ! x)

Men, ska verkligen tänka på det ! :D

2010-06-29 @ 20:43:28
URL: http://freijalundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback