1 juni = friluftsdag !

2010-06-01 | 16:36:28
Ameh shoo alla !
Idag äre ju som alla vet första juni ! , Alltså , så är det sommar ! :D , För juni är faktiskt en sommarmånad , så då räknas det som att det är sommar ! :]
Fast första dagen i juni va det faktiskt inte så mycket till sommarväder. Visst , det va ganska varmt o så , och solen va väl framme ibland ! , Men ändå , en riktig sommardag ska va stekhet , inte ett moln på himmlen , och man ska absolut inte slösa bort dagen i skolan !

Men skoldagen va faktiskt ganska kul ändå , vi hade friluftsdag nere vid Djulö ! :) , Vi hade värsta bästa grupperna , alla Hyddan - tjejor i en grupp och Bävern - tjejor i en grupp , o likadant för killarna ! ;) , Så vi började med att köra basket ! , Det va fett kul ! :D , Mitt lag vann med 6-4 ! 8D , Sen hade vi fotboll. :) , Det stog typ 1-1 genom hela matchen , förutom i slutet , då dom andra får straff , o Nattis sätter den ! :o , :D
Haha , så vi förlorade med 2-1 ! ;) , Men det va kul ändå ! :)
Sen skulle vi typ fika lite , o sen körde vi brännboll. Domarn sög , bara så ni vet ! -.- , xd
Men vi förlorade med 53-57 ! ;) , Sen skulle vi käka , pannkaka med sylt (eller ja , sylt kanske är fel ordval , skulle hellre kalla det typ gelé , så hård så man kan skära i den .. -.-' , xd).
Sen bar det av till paddlingen ! :o , Haha , det va svinkallt i vattnet , så va grymt nervös för att man skulle ramla i  ! xd , Men jag , Tilda och Josse ägde ju sönder när vi paddla i en sån här Kanadensare , eller va det heter ! ;)
Sen skulle vi gå över till kajakerna , haha , och det gick ju som det gick ! , Lyckades ta mig ut kanske 10 m från bryggan , och det kändes hyffsat stadigt. Men det blåste ju som in i helsike , så jag välter o ramlar i , HAHA ! x'DD
Så jag fick simma tillbaka , o så stog jag där på bryggan o frös. Hade velat paddla mer , men eftersom jag forfarande är lite förkyld , och inte vill bli sådär super förkyld igen , så hoppade jag över det. ;d
Så vi gick upp o basta ! 8)
Sist körde vi beach volleyboll , haha , det va inte så kul ! xd , Men sen cyklade jag och Hanna hem ! :)
Fett rolig dag ju ! :D , Synd bara att man aldrig hade tid att ta bilder.. , Men aah , ^^

Nu känner jag här att det blev ett väldigt långt inlägg , haha .. ^^' , Men aah , ingen tvingar er att läsa allt , ! hehe ! ;)
Så vi får ha det så bra ! :D
Shaarå !
alicia

ni verkar ha haft det roligt !=D<3

2010-06-01 @ 19:07:12
NATTIS

Jag är fortfarande chockat sen fotbollen! :'o<3

2010-06-01 @ 22:01:29
URL: http://nataliestenroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback