Tidig onsdags morgon

2010-07-28 | 08:44:53
Gormorgon alla morgon pigga ! 8)
Ja , här sitter jag , klockan är 08:36 , och jag har vaknat lika tidigt som alltid ! (y) , Fattar inte varför , jag vaknar nästan aldrig senare än halv nio , och det är lixom sommarlov ?! , Haha , måste va nåt fel på mig.. 8)
Men ändå , skulle aldrig kunna sova till tolv-ett , då har man ju typ slösat bort halva dagen känns det om ! :s , x)
Men ja ja , nog om det ! ;d

Snart måste man väl äta frukost , för att sen kunna äta en lite tidigare lunch , för runt ett kommer Alicia , och då ska vi åka till Beckershof , o va med Freija & Philippa ! :D
Kommer nog bli as-roligt ! ;d <3 , Kameran hänkar som vanligt , så ni får ju lixom räkna med att det kommer massa bilder när dagen är slut ! ;3

Har ingen passande bild , så jag bjuder på en från Väddö;


Ja , ska väl gå ner till köket o bre mig en macka eller så ! ;)
VI HÖRS SEN ! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback