The Sims

2010-07-31 | 12:25:02
Har suttit och nördat The Sims 3 hela morgonen nu , känns nt så bra att sitta vid datorn hela tiden ! 8) , Men det är ju så kul med Sims , och när det ändå inte är så jättebra väder , och hela hemmet ser ut som ett bombnedslag , så borde man få dejta datorn ett tag tycker jag , haha ! ;)

Och idag tror jag minsann vi kommer iväg till Ericsberg ! :D , För nu är nedervåningen färdig målad , och nästan hela trappan , så får väl hoppas att det blir lite tid över efter lunch ! :) , Det är ju som sagt inte så jättebra väder , det blåser jättemycket , och solen tittar fram lite då och då , men det regnar iaf inte ! :D
Och jag tycker ju det är lättast att fota när det inte är stekande sol , så räkna med massor av bilder sen , ifall vi åker ! :d

Ska nog ta en pizza-slize till lunch , (som alla andra dagar , haha , moff#1 , ;d) så vi hörs väl senare ! :D
TOOUDELOOU!
NATTA

svar: nej, jag tror faktiskt inte att jag fick några på honom! :( , <3

2010-07-31 @ 14:27:02
URL: http://nataliestenroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback