Sjögräs = ikke kul , ikke kul !

2010-07-15 | 17:47:40
Hej på er !
Känns som om den här dagen gått jättefort ! :o , Klockan är ju lixom redan tjugo i sex , och det känns som om jag nyss vaknade ? x'o
Haha , men tiden går väl fort när man har roligt , för det har man alltid när det är sommarlov ! :D

Har varit o badat i Hjälmaren vid Läppe idag. :) , Som vi gör ganska ofta nu för tiden känns det som ! ;d , Men det har lixom blivit tradition att bada där. :)
Älskar det badet, :d Förutom att det är så mycket äcklig sjögräs ! x'o , Har säkert skrivit det förut ? ^^' , Men det är sant , sjögräs är nåt av det äckligaste som finns ! :s , Förutom oliver såklart !

Sen vi kom hem har jag inte gjort så mycket. Va ute på en liten promenad med världens bästaste hund , som jag älskar mest av allt ! , <3
Och så har jag redigerat klart alla häst-bilder från i fredags ! *stolt* , Haha , närå , men det tog ett tag ! ;)

Tror maten är klar snart , så ska väl snart ner o äta. Och imorn ska jag och pappa ut och fota hela dagen ! ;d , Kommer bli kul , och så kommer det såklart bli hur mycket bilder som helst ! 8'D

Kanske bloggar någe mer sen , om det händer nått som är värt att skriva om ! ;d
så , HEJDÅ ! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback