Segt på bloggar fronten...

2010-07-25 | 13:10:31
Jepp , rubtiken talar , det har gått lite trögt med bloggandet från och med igår. :3
Hade väl inget speciellt att skriva om , därav den låga uppdateringen ! ;d
Men nu är vi igång igen , haha! 8'D

Mamma fyllde ju år igår , och på eftermiddan kom Alice & Annelie o käka lite tårta med oss ! :d
Sen på kvällen åt vi jättegod mat och kollade på film; Sherlock Holmes


Så himmla bra , älskar den filmen ! :')
Ni som har sett den , va tycker ni ? :d
Och Holmes , han är ju ganska snygg också , för att va så "gammal" , eller va man ska säga , haha ! (a) , ;$

När den va slut , så visade det sig att Men in Black II var på tv , så då kollade vi klart på den också ! :)

Och idag då , har det inte hänt så mycket. Vi hade tänkt åka till Lager 157 , men vi hinner inte med det idag , så vi tar det imorn ! :D
Då blir det att shoppa kan jag säga ! (a)

Har redigerat lite bilder från igår också. :) Fotograferade lite vattendroppar. Väldigt svårt , om jag får säga det själv , och särskilt när det är första gången , och man inte har en aning om hur man ska göra , haha ! x)
Men här får ni två av bilderna;



Ganska suddiga som ni ser , men som sagt så var det första gången ! ;d
Och min logga som jag har nu på mina bilder , ska jag bara ha ett tag. Kunde inte bestäma mig villken av dom tre jag skulle ha , alla tyckte olika , haha ! x)
Så då tänkte jag att jag provar med alla , så får jag se vilken som passar bäst ! :)
Så jag började med den här , som jag kommer använda en tag nu ! ^^

Har för mig att jag lovade er massor med bilder från Väddö också , eller ? :)
Kan säga att dom kanske kommer , men om ni inte kan hålla er , så får ni väl ta och kika in på min foto bilddagbok; ee-photo

Ska gå ner o göra mig en hamburgare , så vi ses väl senare ! :)
DESPEDIDA! , = hejdå på spanska , för er som inte visste , hoho ! 8)
Nora Mikai

jag älskar också filmen! :D

2010-07-25 @ 17:35:31
URL: http://clickclick.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback