Så blev det med den fina dagen...

2010-07-27 | 13:35:48
Super fin väder idag ju ! :D , Den här värmen + sol är ju nånting man saknat ! ;d , Men nu är den tillbaka , och jag hoppas att den är här för att stanna ?! :D , <3

Men när det äntligen blir bra väder , så man kan gå ut utan att ta på sig långärmat , och till och med kan bada (ja , det är lite skönare att bada när det är varmt ute , hehe .. ^^') , så ska man såklart bli getingstucken ! -.-'
Körde fotboll med brorsan på tomten , och helt plötsligt gör det så förbannat ont i foten. Då satt det typ en tagg där eller nånting , som jag drog ut. Trodde först det va nån tagg från blommorna (va precis vid en buske med massa mysko blommor) , men tänkte att så ont kan det ju inte göra ! :s
För det gjorde verkligen as-ont!!

Men aah , mamma sa att det va ett getingstick , så jag måste väl ha trampat på den eller nåt , eller så fick den bara lite ryck o fick för sig att attackera en stackars fot.. -.-'
Så nu gör det as-ont , och svider o massa sånt... :| , Så nu har typ hela dagen gått bort , kan inte bada eller nånting , och imorgon skulle det troligtvis bli mulet ? , Mamma sa att det kan göra ont i ca. 24 timmar , så ja , vi får väl se...

Jävla getingar!
FREIJA PATTINSON , ♥

aaj ! ;s

hatar getingar ! -.-*

btw, skulle vi vara imorron ? Måste typ veta det idag, annars så kommer philippa .. ♥ <3

2010-07-27 @ 13:57:36
URL: http://freijalundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback