Några slags muffins

2010-07-30 | 15:31:11
Nu är jag klar med mitt underbara bakvärk , haha!



Som ni kanske ser på den fina mobilbilden , så blev det kladdkaksmuffins , eller "sega chokladmuffins" , som det stog på receptet ! ;)
Hade i lite chokladbitar i också , (haha , grovhackat! , bara några få som fattar! ;d) , och det blev faktiskt väldigt gott ! :)
Men tyvärr , jag vet att ni vill ha dom , men dom är inte tillsalu! 8)
I'm so , so sorry... eller nej.. ;)

Läste nyss på Felicia's blogg att hon skulle spela The Sims , och då blev jag fett sugen jag också ! (a) , Det va ju så länge sen , jag var ju väldens The Sims nörd en gång i tiden ! ;) ,
Fast först tror jag att jag ska gå ut o fota lite , solen kom ju nyss fram , (nej nej , inte alls konstigt väder här) , och jag såg nåra coola blommor jag inte lagt märke till förut på tomten. Så det är väl bäst att passa på innan det börjar regna igen ! (y)
GOD BAJS MA FRENDAH!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback