Läppe

2010-07-07 | 15:49:03
Har nyss kommit hem från en heldag på Läppe Camping. :) Va där och badade med familjen + Philip.
Det va väl kul ! :d , Fett skönt i vattnet , men massa äckligt sjögräs! :o , haha !
Gjorde typ inget förutom att bada , schteeka lite såklart , moffa glass o så ! ;) , Snart ska vi käka tror jag , och sen är det dags för sista träningen innan uppehållet... :| , Åh , vill inte vänta ända till augusti , hur ska jag klara mig ? <3 , Men träningen kommer nog bli toppen ! :d , Ska inviga min nya Messi tröja idag också , haha ! (a)

Och ikväll är det semifinal mellan Spanien-Tyskland ! :o , ooooh , spännande spännande! Spanien måste verkligen vinna ! :* , <3

Kanske bloggar lite mer när jag kommer hem från träningen , annars hörs vi imorn ! 8)
SEE YAH !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback