Kolmården

2010-07-06 | 20:43:52
Sprang upp hit till datorn en snabbis , sitter nämnligen och kollar på semifinalen mellan Holland-Uruguay ! , (stavas verkligen Uruguay så? , xd , ^^) , Men kände att jag va tvungen att blogga lite kort om dagen bara , innan jag somnar i soffan ! ;)

Var som sagt på Kolmården hela dagen tillsammans med familjen. Det va väl kul ! :) , Det va ganska okej väder. Lagom varmt lite och små mulet , ibland hände det att solen tittade fram. Men sånt väder tycker jag är lättast att fota i ! :) , Fotade omkring 1000 bilder! ;o , ^^' , Men det är typ bara mindre än hälften av dom som går att använda , hehe.. ;b
Bilderna har inte förts över till datan än , så sätter mig nog och redigerar dom i morgon bitti ! :)

Men nej , nu ska jag ner o fortsätta kolla på matchen!
HEJA HOLLAND ! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback