Everybody crash and burn sometime

2010-07-08 | 15:42:55
Sitter här o dunkar spotify ! :) , Samtidigt sitter jag och redigerar bilder från Kolmården. Ja , tro det eller ej , men jag har bara kommit halvvägs! , Haha , fett jobbigt o sitta o fixa bilder hela tiden , men det blir ju bra i slutändan ! ;d
Tänkte ladda upp massa bilder i ett inlägg senare , men ni kan ju få nåra smakprov så länge ! ;)





Egentligen skulle vi legat o stekt på stranden vid Läppe idag igen. Men när vi kom dit , så hann vi bara ta dett dopp , innan det blev helt mulet och började blåsa.. :s , Så ja , vi åkte hem igen , o här va det ju strålande sol ! ;)
Har hjälpt till att stapla massa ved .. Haha , men för det mesta har jag suttit här ! ;d Kanske inte så bra att sitta inne vid datorn hela tiden , nu när det är sommar o allt... Men måste verkligen bli klar med bilderna , annars kommer dom bara ligga där o skräpa.. x)

Ska försöka övertala pappa om att följa med ut till Jordvaltstorp sen , för att fota & hälsa på hästarna .. :') Saknar min Maxi mest ! <3

Och nyss va jag och mamma iväg o köpte jordgubbar på Specce. ;) Bara 20 kr/liter ! :o , ;d , Så till efterrätt ikväll blir det jordgubbar & vaniljvisp ! (a)

Och så får man ju inte glömma att Spanien vann mot Tyskland igår !! :'D , Med 1-0 , tack vare Puyol's dunder nick!
Åh , fett glad ! (a) , Nu är det bara finalen mot Holland kvar , och som Spanien spelade igår , ska det nog inte bli några problem ! :)

Men nej , nu måste jag fortsätta med bilderna!
SES! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback