Vart tog rubriken vägen ?

2010-02-10 | 15:26:57
shaaabah on you ! ;)) , <3
va händer då ? :) , Själv sitter jag framför datan och lyssnar på musiken från Glee på spotify ! :D , <3
äger fett mä mycket jao ! :D , <3

Va ju så pass frisk idag också så att jag kunde gå till skolan.
Dagen började med språkval på tallås/slash/söder ! ;b
Våran tyska lärare va typ sjuk , och då hade vi nån vikarie som inte sa nånting knappt , gav oss bara två papper som vi skulle göra, o sen satt vi typ bara o prata ! ;) ,
Fett mä chill på dä  ! (y'

Jag och tilda va inte med på idrotten idag då , för att båda ärlte små förkylda , så jaaa ... Vi satt väl mest o chilla den lektionen också ! ^^

Och sista lektionen , när vi hade engelska , fick vi våra brev från våra brev vänner i Florida ! :DD
Vi typ brev växlar med en klass som är döva. Och vi fick våra första svar idag , ;)
Jag fick nån till på 14 år som heter Chasien , och han spelar både fotboll och rider ! :o , :D
haha , fett bra ju ! ;))
fast bilderna han hade skickat hade typ försvunnit... :| , men aah .. :b , ^^

åh , Glee låtarna är bbäääst... ! (a' <3 älskar dom ! <3
+ att jag dampar sönder på mitt mellan-slag , det är helt stört !!! , Måste typ lagga sönder på det as hårt , innan det blir mellanrum , haah ! x'DD

Men tillbaka till verkligheten nu då .. ^^

sitter och har det lite roligt med Geena på msn , HAH ! x) , <3

FÅR ÄVER ÄND ÄVER BÖJDA KINESISKA TVILLINGAR !!! :DD , <3

HAHA , älskar dig geena ! ;'dd ,<3

Och just nu ligger min sötaste hund brevid mig och snarkar som nån himla åsna, haha ! x) , <3
Han är söt han ! :'d

Och bara för det får det bli en bild på honom ! :*, <3


ska jag säga en sak ... ? (a) , en hemlighet .. ? ;)
som typ ingen vet , baara jag , heheheheh !!!!
ska jag säga nurå ? (a'
eller kanske inte ....
jo , okej då , om du så gärna vill ...;)




JAG ÄLSKAR KOMMENTARER !!!!! :DDD , <3
freija , ;))

haha , älskar bilden ! ='dddd , <3

2010-02-10 @ 15:29:31
URL: http://freijalundquist.blogg.se/
nnattisss !

fin biiild, (:

volleyboll är kul! :'d<3

2010-02-10 @ 15:53:17
URL: http://nataliestenroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback