träning ikväll ! :D

2010-02-18 | 07:29:49
Ska snart till skolan , men slänger in ett inlägg innan jag drar ! ;)
Torsdagar är den tråkigaste dan i veckan , om men räknar med skolan ... -.-'
Först typ matte , sen musik (hat på dä , eller ja , hat på våran musik lärare !!! -.-') , och sen typ engelska tror jag , och sist slöjd , träslöjd , som jag suger på , mahha ! x'DD
fast det va väl rätt så kul förra gången , hahaha , med spån krig ! x)) , <3

och sen när jag kommer hem , är det bara o stoppa i sig nått att äta , och sen dra till träningen på backa ! :'DD , <3
Har inte vart mä o tränat på typ jättelänge , pga sjukdom och att vi har haft besök hemma hos oss bl.a...
men nu äntligen ! :') , <3
Pappa ska troligtvis fota lite då också , så bilder kanske kommer ! ^^
hanna ! :)

usch på torsdagar -.-

spåånkriig ! (a'

2010-02-18 @ 07:41:18
URL: http://hannafruttis.blogg.se/
nnattisss !

säger som hanna ! :) , <3

2010-02-18 @ 17:31:21
URL: http://nataliestenroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback