sheeena hejjs !

2010-02-07 | 08:28:57

Sorry för dålig uppdatering , men har haft ganska fullt upp ! ;)
I fredags t.ex , så när vi red , så ramlade Laia av , och blev trampad av Fabbe ! , Så nu hoppar hon på kryckor .. :| , <3
Och igår gjorde jag inte så mycke , va i stallet och hjälpte Ebba med ett barnkalas ! :b , sen hade vi skötarmöte , snackade lite om Kusen o så ,
När mamma kom och hämtade vi sen , åkte vi ner till Duve och kollade på när brorsan körde innebandy match ! :) ,
dom förlorade med 2-0 , men dom va ju fett duktiga iaf ! :'d

När dom spelat klart va klockan kanske tio över fem , och klockan 6 skulle jag på schlager fest hos izo ! :'o
så fick skynda mig hem och byta om och fixa i ordning mig på typ en halvtimme , men jag klarade mig , haha !

Jag , Laia & Nattis klädde ut oss till schlager bögar ! :D , mahha , vi va ju fett mä snyggast ! (y'
Vi käkade tacos , kollade på mello , och flummade på som vanligt ! ;) , <3
Och det va ju ofc dom bästa som gick till final ; OLA & SALEM !!!! :'DD , <3



åh , älskar dom , så bbäst dom va ! (a' , <3
fast han den där , va heter han nu igen? , han som sjöng typ opera , hette han inte typ anders? , han va ju också bra , hehe ! :)
Och "Snigel" låten va ju grym ! :'d , haha !

Och snart sitter man ju där i publiken också , för den 19 februari åker vi till Skandinavium i Göteborg och kollar på deltävling 3 ! :D , feta mä kul ! (y'
bara dä att just den helgen har vi första tränings matchen , + att just den helgen kommer Erik till Flen !!! :'| , <3

men aja , dt är sånt , man får ta !

överviktig kul vi hade iaf , tjejor & bögar ! :DD , <3
måste göras om tycker jag ! :'d , <3

puss på er , <3

 

alicia

så himla kul det va asso =ddd , MÅSTE GÖRAS OM <3

jag älskar er mina tjejer och bögar :'dd , <3

puss !

2010-02-07 @ 12:20:57
bögen bögsson !

HAHAHAHAHAHAHA , älskar dej mr bögsson ! <3

2010-02-08 @ 18:34:33
URL: http://nataliestenroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback