Renoverat ! (y'

2010-02-26 | 19:56:20
Sådär , nu är nästan allt på plats ! :) , Bara lite små saker som jag ska fixa , och sen är bloggen färdig renoverad ! :'d
Orkar inte ta bort alla gammla inlägg , så det ser lite konstigt ut på dom , för det är två stycken "signaturer" efter varje inlägg.
Men som sagt , pallar inte ta bort ! ^^' , Så det får va som det är ! :)

Men btw , vaknade idag av ett väldans brak , och att hela huset skakade till ! :'o , Det va massor med snö som rasade ner från taket ! :s ,
Har hållt på så hela dan , haha , när man minst anar det , så kommer världens buller och brak från taket , ! x)
Och så har det ju varit pluss grader idag ! :'D , + att det har regnat också ! :'d
Det kan ju bara betyda en sak ... at snön håller på att smälta ! :D , Och att det snart är våååår ! :'DD , <3
Mahhaha , längtar tills man kan gå ut med bara tröja och tygskor , istället för att kämpa på sig tjocka vinterjackor och allt va det är .. x)

Annars har jag inte gjort så mycket annat idag , än att fixat med bloggen , :)
Och så har jag ju vart ute i stallet och ridit Hill ! :'d
Tränade sitsen , red utan stigbyglar , gick väl åt hellskotta , men aah ... ^^'
Hill är iaf duktig , och gör alltid sitt bästa , fast än ryttaren kanske inte har så mycket koll på sig själv , haha ! xd , <3



Men fick typ as ont i ljumskarna efteråt .. Och mår jätteilla .. :s ,
Inte kul , mår nt alls bra .. :'/
Får hoppas att det bli bättre tills imorn , så jag kan åka ut till stallet en stund .. <3
Har inte vart där på typ 2-3 lördagar i rad , har lite dåligt samvete , hehe .. :$ , ^^'

Så ja , ni får ha det så bra , för nu ska jag fredagsmysa framför tv:n ! :'d
nattis the best ! (y'

jaa, läntar såå till våren! :'D

men kryya på dej! (a' , <3

2010-02-26 @ 21:32:47
URL: http://nataliestenroos.blogg.se/
elin

Hillis <3

2011-08-09 @ 22:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback