Pimpla med klassen !

2010-02-11 | 19:12:10
Åkte ut till Forssjö med klassen idag , för att pimpla ! :)
Det var faktisk mycket roligare än jag trodde ! :D ,
Nellie & Josse ägde ju sönder ! :'o , Nellie fick sin första fisk efter 5 min. , och sen fick båda två sammanlagt typ 6-7 fiskar var ! :'o
grymma ju ! :D
själv fick jag 2 fiskar , haha , stolt eller vad ! ^^'
rekordet var 15 fiskar , som B klassen fick , men våran klass , klass C , fick 19 !!!! :DD
wohhooo , är vi mäster fiskare eller ?! ;)) , <3
haha ! x)
Och toppen väder fick vi ju också ! :'d <3

kan inte blogga så mycket mer nu , måste sätta mig och rensa bilder på datan .. :[ ,
för den är så jäklans seg , och jag tror det har med att göra att minnet typ är fullt...
Så måste rensa lite gammla foton och sånt,

Så ni får klara er utan bild idag , :)
Tror att datan bangar sönder om jag pressar den mer , hehe ! x)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback