gulliga t-shirt's ! :'d

2010-02-23 | 12:51:48

surfade runt lite granna på internet , och hittade dom här söta t-shirt'arna , ;) <3

Den här diggas feta mycke ! :D , vill verkligen ha ! :'d , <3



Den här skulle man ju också ha , haha ! x) , <3
fett göllih ! 8') , <3




Sista då , och den här är ju för skön den också ! ;)
Skulle va finare med en gladare färg istället för grått ,
men den är fin som den är också tycker jag ! ^^'



Bara så ni vet , och som ni kanske har märkt , att jag har ganska tråkigt här , haha ! x)
no life typ , (y'
Så ni får stå ut med lite skit inlälgg idag ! ;'d , ^^'

nnattisss !

vart hittade dom? jättefina!

den sista är min favorit, (a'

2010-02-23 @ 14:36:58
URL: http://nataliestenroos.blogg.se/
Clara

AW! Vart hittade du dom ? :) (a'

2010-02-23 @ 15:44:25
URL: http://claraolfssson.blogg.se/
alicia !

naw :'d , vad sssöta :d ,

den i mitten är min favvo (y' , dels för att ja HATAR måndagar ;) , iaf näre är skola :)

<3

2010-02-23 @ 19:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback