Home sweet home...

2010-12-28 | 09:48:28
Sådär ja, då var man hemma i kalla Sverige igen då!
Landade på Arlanda runt ett igår, men kom inte hem förän sju, då vi var tvungna att hämta Benson i Eskilstuna. Och den hunden kan man säga att jag har saknat riktigt mycket! ♥

Men det har vart toppen! :) I alla fall den största biten av resan, haha.. Kan ju inte skriva allt vi gjorde, då skulle det ta ungefär en månad att läsa alltihopa, haha! Men när jag redigerat några av dom 7000 bilder som jag har fotat, så tänkte jag skriva lite vad vi gjort, till varje bild, om ni fattar! :)

Har saknat er en massa, särskilt er i DFK Värmbol 97/98! ♥ Härligt att man träffar alla er imorn. :*

Som ni kanske märkt, så har det bara blivit ett enstaka inlägg under resan, och det ber jag om ursäkt för. Hade faktiskt hoppats att jag kunnat blogga lite mer, men det fanns inte så mycket tid till det, och det var inte alltid det fanns Internet och så.
Men som sagt, så berättar jag mer och visar bilder senare! :)

Hoppas ni har haft det bra här hemma, för jag har haft det greeeeat! ;)
Felicia

Ojj, skrev precis en inlägg med samma rubrik som du, home sweet home, jag lovar jag hade inte sätt din innan haha! Vill bara inte att du ska tro att jag härmar dig ;D <3

2011-01-02 @ 13:49:10
URL: http://feliceamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback