Gina Tricot

2010-12-01 | 19:37:42

Gina Tricot har ju alltid fina kläder, men när jag tittade in på deras hemsida, så var det dom här jag föll för mest! :d
Känner att jag måste inhandla lite nya kläder snart, går lixom runt med samma kläder hela tiden, haha... x3
Får väl hoppas att det finns snygga och billiga kläder i Indien som man kan få med sig hem! Skulle ju inte sitta helt fel... ;) Kanske får ta och köpa med sig en extra ryggsäck hem också , så man får med sig allt man köpt , haha!
aalicia

grymt snygga kläder!! :D

2010-12-02 @ 10:20:48
alice

har halsduken! och koftan, fast i grått, & tröjan längst ner till vänster, fast i svart! =)

2010-12-03 @ 16:56:15
URL: http://alicemokvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback