Fotbollsturnering

2010-12-02 | 15:34:02
Friluftsdag idag, och för min del så var det ju fotbollsturnering som stog på schemat! 8)
Fast våran klass söööög, haha, förlorade båda våra matcher... (y) , Första mot 8B med 1-4 och andra mot 7S med 1-3..
Lite pinsamt sådär... 8) , Fast det va ju ändå ganska kul, fast det gick som det gick, haha...

Men 7A var duktiga , dom kom i alla fall till semifinal, och dom mötte tre 9:or! Tummen upp för dom! ;)

Jaa, och nu sitter jag här, och det är svinkallt ute! Minst -20° måste det ju vara, helt sjuk asså! Inte det trevligaste att gå ut med hunden i det här vädret , haha...
Ska snart käka lite , och sen bär det av till Duve. Ska ha nåt snack med laget om säsongen, och sen ska dom andra bada. Själv ska man ju gå efter en timme, för att åka till Trolldal och rida. :) , Sista gången jag får träffa Max på evigheter, så måste ju ta vara på det, haha.. <3

Känns helt cepe att vi åker redan i morgon! ;o Eller aah, till Stockholm i alla fall, för att sen flyga vidare på lördag. :) Det är ju soft att jag får sluta tidigare imorn i alla fall, höhö... ;3

Men nu ska jag inte sitta här o babbla, så hejdå! :D
alicia <3

nej, esse, du får inte åka, jag fick inte säga hejdå till dig ... :'/ <3

om du inte ska till stockholm imorgonkväll då...

kommer sakna dig!! <3

2010-12-02 @ 19:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback