Aktivitetsdag

2010-12-30 | 10:37:34
Igår var det aktivitetsdag med DFK typ hela dagen.. ;)
As härligt att få träffa lite gott folk igen, känns som om man har missat en massa medans man har vart borta, haha! Har saknat laget mega mycket, så det va som sagt mycket trevligt att träffa dom igen! <3

Men det var mindre trevligt att det inte va så många där... :/ Vi va kanske 14 st från 97/98, vilket är mindre än hälften... Fy på er andra som var hemma o sjuka! Men aah, det va ganska roligt ändå! :)
Först var det nån föreläsning, sen nån jobbig uppvärming, haha, och sen träning i typ 3 timmar! :) , Eftersom jag , Linnea och Lelle var dom ända 97:orna, så fick vi träna med 96:orna och A-laget. Vi va inte så många där heller, kanske 13 st, men kul var det ändå! :)
Gick skit för mig stumtals, men annars så gick det väl hyffsat, höhö... , Märks att man inte har tränat på ett tag, haha!

Sen när man kom hem, så somnade man i soffan redan runt sju, HAHA! Snacka om trött asså! x3 , Men nu är man ju pigg och glad, så här dagen efter! :)
Och det passar ju bra, för idag ska jag och mamma ner på stan och kolla om det finns nåt kvar från mellandags rean. :d , Eftersom det blev väldigt dåligt med shopping i Indien, så skulle det passa utmärkt med lite nya kläder och så, hehe... :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback