1 december 2010

2010-12-01 | 16:35:04
Som nog ingen har missat, så är det första december idag! Vilket betyder att julkalendern sätter igång, och håller på enda fram till jul, haha! ;3 Kommer ju i och för sig bara se 3 avsnitt, för på lördag bär det ju av till Indien!
Och ja, det blir ingen riktigt jul utan julkalender! :3 Fast dom har bara blivit sämre och sämre med åren , om jag får säga det själv!
Som man brukar säga, det var bättre förr!

Två av dom bästa julkalendrarna någonsin! ♥


Kommer sakna en riktigt jul när vi är borta.. <3 , Men som jag säkert sagt tidigare, det är ju inte varje dag man får fira jul i Indien, och det kommer förhoppningsvis bli minst 50 jular till , om jag typ inte blir dödad och uppäten av en köttätande get eller nåt sånt tragiskt...

Men ja , bara 3 dagar kvar nu , sen drar vi! :)

Skolan idag har annars vart rätt okej. Mådde piss i morse, ont i halsen , förkyld och hade typ jätteont i ögonen också! ;s , Haha! Men sen blev det bättre, som tur va! :) , Får väl hoppas att jag är så pass frisk imorn så jag kan va mä klassen och spöa dom andra på Nyhem i fotbollsturnering , haha! 8'D
Sen har man ju för övrigt fått med sig massa läxor som ska göras under semestern... Fast dom tar jag nog sen när vi kommer hem, på jullovet , haha! ;)

Men jaa , nu ska jag inte sitta här och babbla på om ingenting, utan försöka mova my feta as och göra nått vettigare än att sitta här framför denna fyrkantiga låda. Kan bli svårt, men ska göra mitt bästa , haha!
HEJ MED ER!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback