Vecka 35

2010-08-30 | 17:02:55
Ja , måndag igen då , vilket innebär ny vecka ! ;d
Har väl inte hänt så mycket speciellt än så länge av den här dagen , men vem vet , det kanske kommer ! ;)
Skolan va väl inget speciellt , förutom att Alice G & jag fick reda på att vi har blivit kompis stödjare , haha ! 8)
Om ni ville veta ! ;d

Ska snart käka lite , och sen ska jag ner och kolla på träningen. :) , Kan och får inte va med , eftersom jag inte är helt frisk ännu... Men åker ner och kollar som sagt! ^^
Kanske tar med kameran , om det är tillräckligt fint väder! 

För det har ju blivit fett kallt på sistonde ! ;o , Shit , man märker verkligen att hösten är på väg... Usch , vill ha sommar ju! <3
Det har gått alldeles för fort , tänk att det redan snart är september ?! ;s , Men nått som är bra med det , är att det är en månad närmare december , och en månad närmare Indien ! :D , <3
Haha ! (a)

Kom på att jag faktiskt inte har så mycket höstbilder ! ;o , Så bara för att hösten smakar skit , så får ni en bild på hästbajs! 8)

Ska fortsätta med bilderna från igår nu , så bloggar väl mer när jag kommer hem sen efter träningen. :d
SHOOFRÄS PÅ ER!! ;)
FREIJA PATTINSON , ♥

Haha, det är lite svårt att fota höstbilder, när inte hösten riktigt är här!

Men det är ju jätte fint att fota löv o sånt, när dom är såhära färgglada! ;) <3



Fast, vill ha sommaaaaaar hela tiden, vill inte ha någon skit höst! -.- , <3

2010-08-31 @ 06:53:53
URL: http://freijalundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback