Rubrik mästar'N.se

2010-08-17 | 20:01:56
Nu är det bara några timmar kvar tills sommarlovet 2010 går mot sitt slut.. Känns väl lite sådär , men det ska ändå bli ganska kul att börja skolan igen. :) , Kommer känna mig helt lost på Nyhem bara , men det går nog bra ska ni se , haha!

Btw , så har sista dagen på sommarlovet spenderats med Fanny och Belli! :)

Vi bjuder, för jag ser helt störd ut + att jag baxade bilden från Belli's bdb , haha! 8) <3



Vi gjorde inget speciellt sådär. ;d körde kort som vi alltid gör, haha! , Och så moffade vi massa glass och kollade på Nicke Nyfiken ! 8'D , Eller naae , vi kollade väl inte så värst mycket , satt mest o prata , så jag fattade inte va filmen handlade om ! ;)

Men aah , sen åkte jag till stallet. :) , Nästan en hel vecka sen man träffade Max ju , men det känns som mycket längre... <3 , Men fick börja eftermiddan med att vika fakturor o stoppa in dom i kuvert , haha! , Väldigt underhållande , eller kanske , eller typ inte ! 8)
Men joorå , får väl hjälpa till lite ibland ! (y' , Max gick ändå på lektion då , så missade i alla fall ingen tid med honom ! ;*
Mockade och gjorde det här vanliga , och ryktade jättelänge sen när han kom in. <3 , Han tyckte det va så skönt så , när all dum koda blev bort tvättad , hehe! ;* <3

Älskar min Max mest , <3

Måste verkligen fota nya bilder på hästarna snart! , Men det får bli en super fin som Mickis fotat så länge. :)

Jaa , det får väl bli lite tidigare läggdags ikväll då , så man orkar gå upp halv sju som vanligt... , Men som sagt , det ska bli ganska kul med skola igen. :) , I alla fall med ny klass o sånt ! ;)

Måste ner o stretcha nu , men ses senare eller imorgon! :D
GOD BAJS! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback