Tripp på stan

2010-08-13 | 16:24:41
Hittade ingen o gå på stan med , haha , så det fick bli jag , mamma och brorsan ! 8)
Kollade runt lite på marknaden o så , men det fanns typ ingenting , nästan samma saker som varenda år.. ;s
Men gick till Bokia o köpte lite grejor till skolan, bara 5 dagar kvar !! :o , :|
Drog till Specce o köpte lite glass sen, :) Det är ju så himla vart idag! ;o , :'D , Värsta sommarvärmen , haha! , det va ett tag sen kan man säga ! ;) , <3
Men jaa , skönt äre! :) , Härligt med lite sol i alla fall , dom här sista dagarna av lovet! :)

Har verkligen ingen aning om vad jag ska göra nu , känner mig ganska lam för tillfället , haha! , Men ska väl fortsätta med bilderna antar jag.
SEE YAH!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback