Torsdag

2010-08-19 | 14:49:43
Nyss kommit hem från skolan. Haha , vi körde brännboll i regnet , i fyra timmar! , Snacka om att det blev blött , och fett kallt! xd
Och våran klass sög! :D , Haha , vi vann bara en match , och den va mot 7y. Dom andra mot 8x , 9x och 9y förlorade vi stooooort. Men jag tyckte vi ägde ändå , fastän det regna så in i helsike! :D

Sen efter lunchen o så delades vi in i grupper med 8:orna och 9:orna , och gick runt o gjorde massa olika stationer typ. Våran grupp ägde där också ! (y)

Och nu sitter jag här , och kan inte bestämma mig om jag ska träna idag eller inte! x) , Asså , för i sånna fall , så blir det bara en halvtimme , och hur mycket hinner man på det? , Typ uppvärming och lite till , men asså...? , För kl. 6 ska jag iväg till stallet och rida , och träningen är ju ändå bara frivillig på torsdagar... Och det blir så jobbigt att stressa...
Men ändå , såklart man vill träna fotboll lixom ! :) <3
Ååh , jag vet inte hur jag ska göra! x'D , Men aja , får väl försöka bestämma mig. :b

Ska inte tråka ut er mera med mitt pladder , så här får ni en helt random bild , så att inlägget blir lite fiiiinare! 8)



GOD BAJS!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback