Smoke

2010-08-22 | 21:12:26
Det va det här jag skrev om förut att jag skulle fota i våran "studio" , hehe , nämnligen rökelser ! 8D
Eller ja , rättare sagt , röken från rökelser! ;3
Det va grymt svårt , haha! , Det tog ett tag innan jag fattade hur man skulle göra för att det skulle bli bra , och pappa hjälpte mig ju också , så att... ;)
Men dom blev ändå inte av världsklass precis , men det va faktiskt första gången jag försökte mig på det här , haha ! ;)

Har bara hunnit redigera tre bilder än så länge , så här har ni dom;


Den här blev ju lite ball faktiskt , även om den blev lite suddig ! ;d
För kolla , det till vänster ser ju ut som ett hjärta , och det till höger ser ju nästan ut som ett riktigt hjärta , asså ett sånt man har i kroppen , haha ! :)
Ganska coolt va ?! 8'D



Den här blev också lite suddig , men som sagt , så va det jättesvårt ! ;d
Men tyckte röken va ganska najs på den här , så aah.. :)



Redigerar resten imorn. :d , För nu ska jag snart gå och lägga mig och läsa , är så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen , haha , fastän klockan bara är nio! ;o , 8)
Men man somnar alltid gott efter lite Twilight-läsning och med sin hund brevid sig. <3
SEE YAH!
FREIJA PATTINSON , ♥

Asfina bilder! =D

Fast jag tkr nog mest om den översta, men alla var lika fina. Fattar inte vart du får dina ideér ifrån!

Du är grym esse! :D ♥

2010-08-23 @ 06:50:41
URL: http://freijalundquist.blogg.se/
hannaa

coolt! :)

2010-08-23 @ 07:07:19
URL: http://hannahale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback