Sjuker

2010-08-27 | 17:20:06
Den här dagen har mest gott åt till att ligga i soffan och kolla på film! ;)
Och dom här har jag tittat på;
Alivin & Gänget , + I love you Philip Morris

Ja , ingen av dom va ju precis några höjdar filmer , hehe! ;d , Trodde att Philip Morris-filmen skulle va roligare , eftersom att Jim Carrey är med och spelar en av huvudpersonerna, (som också fyller år på samma dag som jag , om ni ville veta , mahha ! 8'D) , och han är ju så grymt rolig! , Men den här filmen va en av dom sämre han har vart med i faktiskt.
Alivin och Gänget va väl också sådär ! ;d , Men det är alltid kul med animerad barnfilm , haha ! 8'D
Vill jättegärna se Toy Story 3 , (som har premiär idag?) , för dom filmerna har jag typ älskat enda sen jag var liten ! :'D
Haha ! (a)

Annars har jag bara legat och läst. :) Håller på med fjärde Twilight-boken för andra gången! ;)
Och sen har jag såklart suttit lite vid datorn , haha ! 8)

Tror vi snart ska käka , och det är tacos som står på menyn denna fredags kväll! ;) , Blir nog gott dä! (y)
Sen blir det väl lite fredagsmys med mina favorit chips; Bearnaise och Sourcream ! (a)

Ja , ni får väl ha det så bra tills vi hörs nästa gång! :)
Kanske bloggar nånting med ikväll , om det finns nåt intressant och berätta om , hehe ! ;d
GOD BAJS!
hannaa

krya , <3

har skrivt det 3 ggr, höhö (H)

2010-08-27 @ 21:18:28
URL: http://hannahale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback