Poolarna Pooler's

2010-08-22 | 18:42:28
Denna söndag har jag varit med Wilmah , Fanny & Maja! :) , Åkte hem till Wilmah kanske runt halv ett - ett , och då va dom andra där också! ;)
Vi körde lite kort och sånt , innan vi gick hem till Fanny , för att hon skulle äta. Då tog vi ut hennes små kaniner i deras lilla hage och gosa med dom , haha ! (a)
Kan ju berätta att den andra som inte va döpt än , har fått ett namn! :) , Det blev en liten Phoebe. :d
Och självklart så hade jag inte med mig kameran...
Men aah , sen gick vi tillbaka hem till Wilmah och körde lite mer kort , innan vi käkade deras goda chokladbolls-tårta som dom gjort. 8)
Haha , sen spelade vi in en musikvideo till Kim Possible introt! x) , Vi blev inte helt klara , eller jo , typ nästan , men jag tycker vi får filma om en gång till sen , för det blev inte så bra , haha ! (a)
Och nu har jag nästan precis kommit hem, och då slängde jag mig framför datorn för att blogga! ;) , Haha , närå, men nästan ! ;'3
Blev inga bilder från dagen, men aah...
Ska fota studiobilder sen hade jag tänkt , har en lite idé som jag tror kommer bli ganska coolt , haha ! 8'D
Så då får ni lite bilder ! ;)
Men för att det inte ska se fööööör tomt ut , så får ni en bild på Maja & Wilmah. ;)
Hade ingen på alla tre , så den här får duga! ;d <3
Ska snart käka tror jag , så bloggar väl mer senare!
BAJS BAJS! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback