nitton och trettionio

2010-08-15 | 19:40:24
Hejsan Hejsan!
På eftermiddan , runt kanske tre , åkte jag till Fanny's place. :) , Maja va där också. :d
Fanny har ju fått hem två små supergulliga kaninbeeeebisar ! :') , Så söta , vill också ha ! (a)
Den ena heter Cassiedy , och den andra har hon inte kommit på nåt namn till än. :) , Men jag tycker den ska heta Phoebe , (som hon i Friends) eller Peach ! :d , Eller Pancake, haha! 8'D
Åh , dom är så söta ! :')

Den utan namn! ;'d <3

Cassiedy , :') <3

Dom två små systrarna tillsammans , <3


Skulle haft med mig systemen, -.- Fick nöja mig med mobilkameran , men bättre det än inget! :) , Får ta med den "riktiga" nästa gång! ;*
Maja drog sen efter fyra , hon skulle nån stans , och vi fick inte veta vart ?! :o , Inte ens hennes föräldrar som nånting ! :'o , Haha , snacka om att vi blev nyfikna ! 8) Ska försöka lura ur henne lite imorn på träningen ! ;)

Men jag och Fanny baikade ner till Backavallen , för det har ju typ varit Fotbollens Dag där nere. :) , VFC's A-lag körde match mot nåt lag från Eskilstuna , och Värmbol vann med 3-1! , Sista målet va lätt snyggast , yttersida från näsan halva plan , skruv in i bortre krysset ! (h)
Juste , vi träffade Linnea & Kajsa där också , så dom hängde vi lite mä ! ;)
Sen när det va slut åkte dom andra hem , och jag väntade på pappa medans Alicia & Freija höll mig sällskap , haha! ;d <3

Och ja , nu sitter jag alltså här ! :]
Funderar på om jag ska forstätta fixa lite med bloggen , eller om jag ska gå ner o köra min det här stretching grejen , så att jag har det gjort, ;)
Aja , vi får se ! ^^

HAR'E BRA! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback