Ma frendah

2010-08-10 | 17:00:50
Har vart med Ebba idag! :) , Har saknat henne , hon har ju vart sjuk så länge nu .. :| , Förra sommaren va vi typ varje dag , men knappt nånting i år.. Men det tycker jag vi ändrar på , nu dom här sista dagarna av lovet , haha ! :D
Vi gjorde lite allt möjligt , sjön Sing Star som vi alltid gör , stekte vofflor , haha! Jag & Ebba är ju lixom mäster kockarna, som alla borde veta ! ;)
Sen gick vi till duve med Alicia & Choritso Itzo ! :D , Haha ! ;)

Kom hem för ett tag sen och har nyss käkat. Ska ner o kolla på KK-joggen sen med Fanny , och troligtvis Amanda & Alice ! :) , Så runt 6 möter jag Fanny , o sen drar vi ner på stan ! ;)
Kanske bloggar lite mer när jag kommer hem därifrån , om det hänt nått som är värt att skriva om , haha ! ;)

GOD BAJS!
=)

fin blogg ! :)

2010-08-10 @ 17:47:55
URL: http://mgordon.blogg.se/
hannaa

sv; menade tivolit x)

2010-08-10 @ 20:24:52
URL: http://hannahale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback