Low update

2010-08-24 | 20:08:11
Ojoj , nu har jag inte bloggat på hela dagen ! ;$ , I'm reeeeally sorry! Hoppas ni förlåter mig , haha ! ;) <3
Men har inte haft tid och sånt , vi slutade kvart över tre idag , och sen har jag vart i stallet och så , och då har det lixom inte blivit så mycket tid för bloggandet ! ;)
Men ja , nu är jag här igen , hoppas ni inte saknat mig för mycket , haha ! 8'D

Skolan idag va ganska rolig! :) , Börjar ju tio över nio varje tisdag , och dagens första lektion va Hemkunskap! :) , Jag och Alisch Brallisch hamnade i samma grupp , tur dä , hehe ! ;)
Vi gjorde fruktsallad , haha , och jag fick va med Felix ! 8) , Till fruktsalladen fick vi glass och chokladsås som Nina gjort , hoho ! (y'
Sen efter dom två timmarna , så va det lunch! , Tur att det inte vad så god mat , eftersom man blev ganska mätt efter fruktsalladen ! ;)
Men sen hörda jag att det fanns potatisbullar kvar sen igår , så då man ju tvungen och käka lite ändå! (a) , För potatisbullar är ju så gott , eller vad säger du Freija ? ;d <3

Nej , men sen hade vi idrott , snackade bara hela lektionen , och fick veta att vi ska ha idrott med 7a framöver ! :D , Fett kul ju ! ^^
Sen matte , no , och sen slutade vi! :)

Åkte till stallet sen för att ta hand om Max. :* Han va inte på riktig humör idag , det måste ha hänt nåt innan jag kom , för lillgubben stog bara i ett hörn och tjurade.. :| , <3
Visst , han va ju gosig och så ibland , så som han brukar va , men största delen av tiden verkade han inte ha vaknat på sin bästa sida... <3
Men vi alla kan ju ha dåliga dagar ibland , haha ! ;* <3
Säkert bild i repris , men det skiter vi i nu , för min Max är finast i världen! ♥

Ojoj , väldigt långt inlägg , I'm reeeealy sorry! , Haha!
Men aah , nu vet ni lite om min intressanta dag , så nu ska jag inte tråka ut er nå mer , haha ! ;d
För nu ska jag se på Fångarna på Fortet , och idag är KEVIN med ! :'D <3
SE YOU LATER ALIGATOR!!
Alice :D

freija är typ... GALEN i potatis bullar ;s

2010-08-24 @ 20:38:44
URL: http://aliceforss.blogg.se/
FREIJA PATTINSON , ♥

POTATISBULLAAAAAAR!

skit osså att jag inte var i skolan! -.-

ville ju äta dom!

fattar inte hur gud kan göra nått så gott som potatisbullar! :')

mohahahhaa , det är ju det godaste som finns ju! ;) (Y) , <3

2010-08-25 @ 06:45:19
URL: http://freijalundquist.blogg.se/
FREIJA PATTINSON , ♥

sv ; jag tycker att låten är grym! (y)

bland mina favoriter faktiskt! :)

Kul att du också gillar den , ♥

2010-08-25 @ 06:46:00
URL: http://freijalundquist.blogg.se/
NATTIS

FAN HELLER! POTATISBULLAR

SMAKAR BAJS´! +o(

2010-08-25 @ 21:40:48
URL: http://nataliestenroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback