KK-joggen

2010-08-10 | 21:00:42
Japp , så va årets KK-jogg över ! ;) , Var där nere med Fanny , men efter ett tag så hänkade Geena & Belli på också ! :) , Träffade Amana & Alice ett tag också. Kul kul , så längesen man såg Amanda , den jäveln bor ju ända borta i Kumla-korv-köping ! -.- , <3
Men ja , vi stog mest o hejade , haha! (y) , Grattis till Wilmah , Linnea & Felicia , som kom 3:a , 5:a och 6:a ! :D <3
Gick runt lite sen o chillade , stog och prata ett tag vid Röda Ladan sen också , innan jag och Fanny åkte hem ! ;)

Och nu sitter jag här o kollar på slutet av Allsång på Skansen , haha! , Ska väl se om det går nåt roligare på tv ! ;)
SEE YAH!
FREIJA PATTINSON , ♥

snällaaaa esse, kan inte du göra en header åt mig nån gång ?

Skulle vara så sjukt snällt, och du är ju BÄST på sånt! :*

Och en sak .. kan du inte ha ''dagens'' , eller ''veckans'' , nånting snart!? =D , <3

Pusssssh på dig finaste. din blogg äger ! ;)

2010-08-11 @ 18:18:53
URL: http://freijalundquist.blogg.se/
FREIJA PATTINSON , ♥

vad händer hos esme idag då ? ;o

tänkte .. för att du har inte bloggat på hela dagen ! ^^ <3

2010-08-11 @ 20:13:39
URL: http://freijalundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback