It's time to go

2010-08-05 | 07:31:23


Väldigt tidig morgon idag... Vaknade runt 7 , för er som vill veta. För idag bär det av till våra kära vänner's sommarstuga uppe på Singö! :) , Synd att vi åker när det väl har blivit så fint väder här. :| , Det är hur soligt som helst ute , och inte ett moln på himmlen. Och det ser ut att vara väligt varmt ! ;) , En dag i stallet skulle man ju inte säga nej till. :) , Men det ska ändå bli jättekul att åka dit. :D <3 , Hoppas det är lika fint väder där ! :) ,

Kameran åker självklart med , så massor med bilder kommer såklart sen när vi kommer hem. :') , Tar med datorn också , men endast för att ladda över bilder till , när jag gjort slut på båda minneskorten , haha ! (a)
Så ja , det blir väl inte så mycket bloggande fram till söndag. :) , Men ni får klara er utan mig tills dess , haha ! 8)

Ska väl snart käka frukost , o sen drar vi. Tar mer än 3 timmar att åka dit... Tur att man är så trött så att man säkert kommer somna påvägen dit , haha ! x)

Men ja , ni får ha det så bra ! :D
SO LOOONG!

btw , bild från Singö förra året , ;d
FREIJA PATTINSON , ♥

HEJDÅ! har det bäääästt ! =D , <3

jag pussar max åt dig idag , ♥

2010-08-05 @ 08:09:29
URL: http://freijalundquist.blogg.se/
Alice :D

jätte fin bild! :D ♥

2010-08-05 @ 15:10:46
URL: http://aliceforss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback