Indien , 4:e december

2010-08-28 | 18:24:21
Hahaha , ja , det va det här vi skulle beställa biljetter till , nämnligen en resa till Indien ! :'D
Åker dit tillsammans med familjen Sjöberg , och kommer vara borta ungefär 3 veckor , från den 4:e-27:e december! :) , Så vi kommer alltså fira jul där , ganska häftigt , har aldrig firat jul i nåt annat land än Sverige , haha ! (a)

Åh , kommer bli grymt kul ! :'D , <3 Åker med bara varsin stor ryggsäck , och vi kommer åka runt i massa olika städer , storstäder , olika byar , natt tåg , uppe i bergen , vid fina stränder , hus båt , i djungeln och massa mer ! :')
Snacka om att jag kommer fota massor , haha ! (a)

Shit vad jag längtar ! :') <3

Här har ni lite google bilder från nåra av dom ställena vi ska till;

Kerala
Munnar , (haha , roligt namn ! x'3)
Vet inte vad stället heter , men vi ska som sagt åka husbåt , :'3
Varkala

Kommer bli så grymt häftigt ! :'D , <3
läääääängtar! , <3
FREIJA PATTINSON , ♥

fett nice, är as avis! :(

men skulle du kunna hjälpa mig med hur man ändrar färg på texten i menyn?

asso, när man drar musen dit så är det rosa för mig, och du har typ guld!

Hur gör jag så att det blir grönt där?

Sjukt tacksam för svar! ♥

2010-08-28 @ 20:03:25
URL: http://freijalundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback