In pictures

2010-08-08 | 17:55:24







Ja , ungefär såhär skulle man kunna beskriva våran helg på Singö. :) , Mycket bad , blöta hundar , kaniner , fotografering , massor massor med flum bl.a , ;d <3
Har som sagt kommit hem nu , och vi har haft det toppen bra ! :D , Finns väl inte så mycket mer att säga än att det har varit jättekul ! :D , <3

Och i natt var det världens åskoväder! , Och självklart ska jag ligga o sova som en stock , och missa alltihopa. -.-'
Precis innan jag somnade , så hörde jag hur det åskade lite bara , men sen va det lixom inget mer med det. På morgonen sen , så berättade dom andra att det hade blixtrar och åskat så in i helsike ! ;o , 2500 blixtar i timmen , alltså ca. 1 blixt i sekunden ! :'o , Haha , dom sa att himmlen lystes upp som om det va mitt på dagen ! 8'D , Och jag missade alltihopa... -.-' Så typiskt mig! x)
Men ja , coolt vare iaf ! ;)

Fotade super mycket , of course. ;) Har inte hunnit ladda över alla bilder till datorn än , så ni får klara er med dom här så länge. :) , Kanske inte kommer ladda upp några fler bilder från helgen här på bloggen, men om ni verkligen vill se dom , så finns dom som vanligt på min bilddagbok. ;)

Nu ska jag och pappa snart sticka ut och jogga en runda i Forssjö spåret. Fick hemläxa att köra lite egen träning idag , istället för cupen som blev inställd. ^^
Så ja , kanske bloggar lite när jag kommer hem därifrån ! :)
HA DET BRA ! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback