Igångsättning , dag 2

2010-08-03 | 16:30:37
Idag blev det väldigt tidig morgon , var tvungen att gå upp 8 , (inte för att jag brukar gå upp senare , men .. ;d) , för att vi skulle va i stallet till 9. :)
Pussade massor på älskade prinskörven när man kom dit ! ;* , <3
Vi tog in hästarna från hagen , och några gick och hämtade dom som vart kvar i Jordvallstorp sen igår. :)
Medans dom gjorde det , så satt vi andra o fixade vilka som skulle rida vilka hästar , haha!
Jag fick rida Max , :* Några skulle egentligen fått skritta ut i skogen (där i bland jag & Max) , och eftersom att Max inte har nån sadel för tillfället , så skulle jag fått skritta ut barbacka ! :3 , Men sen blev det inte så , vi red i ridhuset istället. Men bättre det än inget , skulle ju kunna rida Max vart som helst så , haha ! ;d <3
Vi skrittade i typ 45 min. , mysigt mysigt vare ! ;d , Haha , vi satt o sjöng massor för att pigga upp stämningen lite ! (y)
Max va så duktig så idag också ! :) , Haha , men blev lite snopen , när han helt plötsligt stannar , lyfter upp ena bakbenet , och kliar sig bakom örat som en hund ! x) , Haha , shit att han kan hålla balansen på tre ben , samtidigt som man har en ryttare på ryggen ! ;) , Lille bubben ! ;* <3

Säkert bild i repris , men har inte fotat på ett tag nu , så har nt så mycket nya bilder.. :| , Har glömt kameran två dagar i rad nu , (haha!) , men imorn ska jag kommer ihåg den ! :D



Btw , om jag rider Max imorn igen (som jag tror jag kommer få göra , hehe ! (a' ,) , äre nån som vill fota då , nån som inte rider ? :)
Haha , idé by Freija ! (y) , <3

Och sen skulle Mellis & Camilla rida två av dom nya hästarna; Lindsay & Shifter. Mellis typ ramlade av Lindsay när hon skulle sitta upp , hon stegrade och bockade , sprang över Mellis o trampade henne på armen , benet och ryggen , tror jag att hon sa ! :o , Åh , stackars Mellis ! :'| , <3 Hann inte se när det hände , vi kom precis när hon gick ut från stora ridbanan... Men hennes arm såg inte bra ut .. :s , Så hon fick åka till sjukhuset... Hoppas det blir bra snart ! :)

Sen jag kommit hem har jag inte gjort så mycket. Va ute och fotade alla humlor på tomten , haha ! 8D , Bilderna kanske kommer sen ikväll , när pappa är hemma så att jag kan ladda över bilderna där ! ;)

Och bara så ni vet , så har jag bajs ont i mitt knäveck ! ;| , Ska till typ nån "knä-doktor" nästa torsdag , har haft ont typ jättelänge nu.. Så ja , hoppas det går att ordna ! (y) , För det är inte skönt kan jag säga ! :|

Men jaa , nu har jag ingen aning om vad jag ska hitta på , så ja , ska väl inte tråka ut er med att sitta här hela dagen ! ;)
CIAO ! <3
FREIJA, ALICIA & NATTIS = FAN

SV;Vill du att vi kommer till dig ? <3 // FAN

2010-08-03 @ 20:13:35
URL: http://freijalundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback