Hem & Konsument kunskap, (typ)

2010-08-31 | 08:35:23
Som jag skrivit förut , så börjar vi tio över nio på tisdagar! :3 , Och tisdagarna börjar vi med Hem & Konsument kunskap , haha! , Eller aah , tror det hette så i alla fall , hehe ! (a)

Var som sagt och kollade på träningen igår , (känner att jag skriver "som sagt" väldigt ofta nu för tiden , eller vad tycker ni ? 8'd) , och då fotade jag lite! :) , Haha , och Bellie också! ;d
Men det regnade lite och så , och det va inte så fint väder annars heller , så det vart inte så bra bilder ! 8)
Har inte hunnit ladda över dom till datorn än , och orkar inte göra det heller , haha! , Så ni kanske får se dom nån annan dag. 8)

Ja , jag har ju redan fixat allt inför skolan nu , så ska väl sitta här och tråka tills det är dags att cykla den lååååånga vägen till skolan , på kanske 1 minut... 8)
Haha!

I'LL SEE YOU LATER! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback