Godmorgon

2010-08-22 | 10:26:00
Vaknade för ett tag sen , och har redan hunnit gått ut med hunden , käkat frukost , och snart bloggat ! :) , Sen måste jag bara köra dagens första stretching program , och sen är morgonens sysslor klara! ,
Haha , närå , men nästan! ;)
Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra , kanske hittar på nånting med någon , eller också är jag bara hemma och tar det lugnt! ;)
Och ni har blivit sämre på att kommentera , nu igen ? ;o , Jag har ju gjort nästan allt det ni tyckte att jag skulle förbättra med bloggen , men ändå är det ingen som kommenterar? ;) , Hmm... undrar vad jag gör för fel ? ^^'
Men aja , för att pigga upp stämningen , så avslutar vi detta inlägg med en bild från Singö , hoho! 8)
Känner mig lite foto och redigerar sugen , by the way , så ska nog försöka mig på att fota lite studio bilder eller nåt sen! :) , Och om inte det blir av , så kanske jag sätter mig och redigerar lite gamla bilder istället! ;d
Aja , vi får se vad som händer! :)
Ha en trevligt dag!
GOD BAJS!
hannaa

sv; för jag tycker det är kul ofc! (a)

2010-08-22 @ 11:21:29
URL: http://hannahale.blogg.se/
FREIJA PATTINSON , ♥

Sv; haha, tack! ^^'

( vanlig kommentar! xtb ) ; Jag försöker kommentera, men har aldrig tid! eller..så kan jag ju inte säga alltid, men ibland kommer jag inte på nått att kommentera bara, men jag lovar, jag ska bli bättre! :D <3

2010-08-22 @ 18:32:58
URL: http://freijalundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback