Fångarna på Fortet

2010-08-23 | 21:47:19
Träningen idag va jätterolig! :) , Fast det gick inte så bra för mig , haha , men det va kul ändå. <3
Jag och Sara va tvunga och ta en liten skogspromenad för att hämta några bortsprugna bollar , haha! , Vi har bestämt att vi ska ut i skogen och campa nån dag , för då kommer det bli ett herrans liv , haha ! x'D <3
Men aja , kul träning som sagt ! :)

Fick duscha i 190 , så att man skulle hinna se lite av Fångarna på Fortet! :'D ,

Åh , bästa programmet ever , har saknat det jättemycket ! (a) , Det va ju typ flera år sen det va på tv? ;o , Men skönt att det är tillbaka , haha! <3
Och det bästa laget vann ju idag, dom här "Fortet Mästarna" , eller va dom hette ! ;)
Och nästa vecka kommer Kevin Borg va med!!! :'D , <3


Men aja , nu ska jag snart gå och lägga mig , måste försöka sova så mycket som möjligt nu för tiden , eftersom jag knappt aldrig får sova ut ordentligt. Och imorn börjar vi dessutom tio i nio , så då blir det en timmes längre sovmorgon! :)
Tummen upp för dä! (Y)
Så ja , VI SES IMORGON ! 8)
FREIJA PATTINSON , ♥

sv; tack esse! <3

Får be mamma köpa det! :)

Haha, hälsa Philippa i skolan att jag inte ska rida idag! :| <3

Tror att jag kommer imorgon om det är bättre!

Btw, ha det bra i skolan! ♥

2010-08-24 @ 07:56:27
URL: http://freijalundquist.blogg.se/
FREIJA PATTINSON , ♥

Säkert att du vill göra en header då? =D , <3

2010-08-25 @ 06:56:35
URL: http://freijalundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback