Ett stycke tjock fjordning

2010-08-04 | 14:43:45
Har vart ute i stallet idag också ! :) , Hästarna ville inte gå in idag , det tog typ en halvtimme innan dom kom lunkandes från hagen. För det är ju så myyyyycket trevligare o stå o glo ute i regnet ! 8)
Haha, men tillsalut så ! ;)

Fick inte rida Max idag .. :| , <3 , Det fanns andra hästar som bara hade gått en dag , som Tunar ,  som jag fick rida istället ! :) , Skit mysigt o rida barbacka på världens fetaste fjordning , haha ! (a) , Trodde inte ens att man skulle känna ryggraden , så tjock som han är , men det gjorde man ! ;o , Han har väl allt fläsk hängandes ner för magen , haha ! ^^'
Men grymt nice vare , fett skön trav o allt ! :)

Ni ser ju själva , väääldigt med fett där kan man säga ! ;)


Sen gick vi mest runt och fotade lite. :) , Och kollade på när Mickis & Amanda red. :d , Hann borsta lite på Max också , men sen va jag tvungen att åka hem...

Gick ut med Benson och så , innan jag käkade ! ;) , Och nu kanske man ska va med Freija, Alicia & Nattis. :) , Annars ikväll äre ju träning ! :* <3

Men ja , vi hörs väl ! :)
hannaa

hah, bilden xD

så tjock! :'o :s xd

2010-08-04 @ 20:45:59
URL: http://hannahale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback