Dynamite

2010-08-25 | 16:55:08
Kanske lite wannabe Freija nu då , men den här låten är så grymt bra!
Har lyssnat på den minst 15 gånger i rad nu , och den blir bara bättre och bättre ! (a)


Men aja , nu lite om dagen då ! ;)
Skolan började med mentorstid , och sen hade vi engelska. Har för mig att vi hade lite so/svenska sen , och efter det skulle vi egentligen ha spanska , men gissa vad?! , Våran spanska lärare va sjuk idag också ! :D , Haha , så vi fick rast i två timmar och tjugo minuter ! :'D , Haha , det kallar jag soft ! ;d , Så då gick vi runt och skröt om det resten av dagen , haha ! 8) , Men sen som tur va fick dom från franskan också håltimme , så att inte jag och Alice blev helt mobbade idag igen , haha ! ;)
Men vi hade fett kul , haha , gick runt och skojade med massa folk! 8'D
Sen hade vi matte , och sista musik , som blev lite kaos artat , haha !
Sen fick jag skynda mig iväg , för klockan halv tre skulle vi va hos sjukgymnasten. Fick lite nya styrke övningar för mitt knä och så , men sen inget mer med det ! ;)

När vi kom hem sen , så käkade vi lite potatis och köttbullar , hehe ! ;)
Har kommit på att kalla köttbullar nästan är godare än stekta ! ;o , Men eller hur , visst är det nästan så ?! :D
Hur som helst , så är kalla köttbullar grymt goda , och Mamma Scans skare va ! :'D
Måste nog snart packa väskan , träning sen ju! :) , Känner mig fett trött , men man blir alltid uppiggad av lite fotboll ! ;d <3
Får väl blogga nåt mer när jag kommer hem eller så , om jag hinner! :)
HA DET GÖTT! ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback