Det här suger!

2010-08-28 | 08:02:46
Ja , är fortfarande sjuk. Men det känns mycket bättre än igår , så man får väl hoppas att det går åt rätt håll i alla fall ! ;)
Men det är ändå lite surt , för vi skulle egentligen åkt till Grönalund idag! , Men eftersom både jag och brorsan är sjuka , så går ju inte det....
Eller aah , vi skulle gått på Grönan om det vart fint väder , annars skulle vi bara gå runt o shoppa i Stockholm , men nu när det är så fint och solen skiner och allt , så känns det ju inte så kul och sitta hemma och va sjuk...
Det här suger!
Och sen när man väl är hemma , och inte har nån match eller så , så ska man ju såklart vara sjuk så att man inte ens kan åka till stallet!
Det här suger verkligen!

Men ja , det är väl bara att gilla läget antar jag...

Känner att jag måste fota lite nya bilder , hade ju tyckt det va bra att åka ut till stallet och fota idag när det för en gångs skull är fint väder, men ikke sa nikke! , Kanske bara går ut en sväng på tomten , tror jag ska fota lite macro bilder , om ni ville veta ! 8)

Slänger in en bild på en cool lite fluga , haha! Får väl hoppas på att jag hittar några roliga insekter att fota idag då , det är ju så grymt kul ! 8'D

Har säkert laddat upp den förut , men shit the same ! 8'D

Nu ska jag väl snart ner och käka frukost , bloggar nog mer sen! ;d
SHAARÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback