B-rudarna , <3

2010-08-29 | 19:30:43
Eftermiddagen spenderades med dessa trevliga tjejor ! 8) , <3

För matchen som jag skulle kolla på vart inställd ! -.- , Viljan hade inte fått ihop nåt lag , så dom lämnade walkover! ;)
Men sen ringde Fanny & Maja , så då drog jag till dom ! :) , Efter en stund kom Geena & Belli också ! :)
Vi fotade massor , haha , och ni kommer få se några av bilderna här , och resten på min "privata" bilddagbok. Ni som är vän med mig där kommer få se dom , hehe ! (a)
Och så gosade vi massor med Maja's söta kanin Polly ! :')



Och så körde vi maaassa Eye Toy , haha! , Vi ägde sönder , eller vad säger ni ? ;d <3


Och när vi skulle gå till lekparken , så kommer Wilmah & Kajsa förbi , så dom hänkade på ! ;)
Haha , och i lekparken så hade vi det ju lite rolig ! x3 <3 , Fotade massor , och som sagt , bilderna kommer upp min bilddagbok sen. :)
Men vi kan väl bjuda på en , bara för att vi är så snälla ! ;d

Vet att den är lite suddig , men vad gör det , vi är finast i världen ändå ! ;* <3

Tack för idag tjejor , det va riktigt trevligt , haha ! 8) , <3
Puss på er! <3
geena

hahahah , så fina bilder ! ;D <3

2010-08-29 @ 20:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback