08:30

2010-08-12 | 08:35:39
Sheena Sheena...
...och godmorgon på er ! ;) , Haha!

Kändes som om jag kunnat sova hur länge som helst idag , men såklart så är det just den dagen man måste vakna tidigt , för att just den dagen ska man till nån sjukgymnast , eller va det nu heter.
Ska till nåt ställe o kolla upp mitt knä. Hoppas jag inte behöver ha sånt där knäskydd när jag kör fotboll sen , haha! (a)

Senare idag ska jag , Bellie och Linnea träna med 96/95. Ska bli roligt, 8) Kan bara va med första timmen , för sen måste jag skynda iväg till stallet för ridningen! :)
Hoppas verkligen jag får min älskling , haha! (a)

Ska checka runt lite på internet , men sen måste jag käka lite frulle ! ;d
SEE YAH!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback